donderdag 22 augustus 2013

Uitgelicht || Make people stare

Mijn naam is Joanne en ik ben 17 jaar. Op mijn blog ‘Make people stare’ wil ik graag mijn passie voor mode met jullie delen.
Ik plaats veel outfits, shoplogs en persoonlijke berichtjes. Op dit moment loopt er zelf een winactie van mijn eigen webshop!







Mijn blog bestaat nog niet zo lang, pas sinds deze zomervakantie. Door mijn havo opleiding had ik er echt geen tijd voor.
Ik ben blij dat ik nu eindelijk lekker kan bloggen en mijn creativiteit ergens in kwijt kan!
Dit jaar ga ik een opleiding volgen tot modestylist. Ik heb er erg veel zin in, mijn droombaan komt zo weer een stap dichterbij.




Het lijkt me erg leuk als je eens een kijkje neemt op mijn blog! Zwarte harten (kaartspel)
xox Joanne


Jouw blog ook op de startpagina? Mail naar: info@discoverblogs.nl en vergeet niet te volgen via bloglovin om op de hoogte te blijven van nieuwe blogs!
Bron foto's: makepeoplestare.blogspot.nl


1 opmerking: